سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام، یه کلیپ فوق العاده از حاج آقا احمدی اصفهانی تو قسمت دانلودها.




نوشته شده در تاریخ جمعه 91 شهریور 31 توسط ziaee

بسم الله

سلام، امروز دو پوستر با حال از شاهین نجفی برای طرفداراش گذاشتم که ببینن و حالشو ببرن.البته اگه تصویر بالا نیومد، تو قسمت دانلودها هست.سلام بر امام هادی علیه السلام




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 شهریور 30 توسط ziaee

 

بسم الله

باز هم اهانت به ساحت مقدس رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم. باز هم بر انگیختن خشم میلیونها مسلمان به نام آزادی. باز هم غارت  کلمه آزادی توسط عده ای جهانخوار دزد که ارزشی برای جان و مال و آبروی هیچ کس قائل نیستند. باز هم قومی که همواره به هر بهانه ای درصدد ضربه زدن به ساحت مقدس رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم بوده اند، چند سالی است که فتنه ای جدید آغاز کرده اند با تصویر سازی دروغین از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم.

آیا نامی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در کتب  قدیم آسمانی  برده شده است؟ آیا بشارتی بر آمدن ایشان در عهد قدیم یا جدید وجود دارد؟ ما جوابی اجمالی به این پرسش میدهیم و تحقیق بیشتر را به عهده خوانندگان میگذاریم.

هدین (تورات و انجیل) در طول قرنها تحریف شده و از دستبرد خائنان مصون نمانده است. ازاین رو، نباید انتظار داشت که گزارشهاى قرآن، به همان صورت درست در کتب عهدین کنونى موجود باشد، با این حال، به لطف الهى این بشارات بکلّى نابود نشده بلکه گاهى به صورت روشن و گاهى به نحو اجمال مطالبى در این کتابها باقى مانده است، از جمله:

1- پیامبرى برگزیده در کوه پاران: «محل بعثت پیامبر اسلام» همچنین در تورات مى‏خوانیم: «خداوند از سینا برآمده، از مسعیر بر ایشان تجلّى کرد و از کوه پاران درخشان گردید و با هزاران هزار مقدّسان ورود نمود و از دست راستش به ایشان شریعت آتشین رسید.» (تورات، سفر تثنیه، باب33، شماره 3-2 )

منظور از برآمدن خدا در سینا، نزول تورات در سینا و منظور از تجلّى در مسعیر، نزول انجیل در کوه مسعیر و منظور از درخشندگى در پاران، نزول قرآن در کوه پاران است.

دلیل بر اینکه مقصود از کوه پاران، سرزمین بعثت حضرت محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم) مى‏باشد، عبارت زیر است که در مورد داستان حضور هاجر و اسماعیل در سرزمین مکّه، چنین مى‏گوید: «خداوند آواز پسر را شنید و فرشته خدا از آسمان، هاجر را ندا کرده، وى را گفت: اى هاجر، تو را چه شد، ترسان مباش ... و خدا چشمان او را باز کرد، تا چاه آبى‏ دید، پس رفته، مشک را از آب پر کرد و پسر را نوشانید و خدا با آن پسر مى‏بود و او نموّ کرده، ساکن صحرا شد و در تیراندازى بزرگ گردید و در صحراهاى پاران ساکن شد و مادرش زنى از سرزمین مصر برایش گرفت.» (تورات، سفر تکوین، باب 21، شماره های21-17)

از آنچه گفتیم روشن شد که مقصود خداى متعال، نشان دادن محل بعثت سه پیامبر است یعنى موسى (علیه اسلام) در کوه سینا و عیسى (علیه السلام) در کوه مسعیر و محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در کوه پاران.

2- در انجیل یوحنا روى کلمه «فارقلیط» تکیه شده است که در ترجمه‏هاى کنونى به «تسلّى‏دهنده» برگردانده شده است. متن انجیل در این زمینه چنین است:

و من از پدر (خدا) خواهم خواست و او «تسلّى‏دهنده» دیگرى به شما خواهد داد تابه ابد با شما خواهد بود. (یعنى دین او جاوید است)

در باب بعد چنین آمده است:

و چون آن «تسلّى‏دهنده» بیاید که من از جانب پدر به شما خواهم فرستاد، یعنى روح راستى از طرف پدر آمد، او درباره من شهادت خواهد داد. (یعنى پیامبرى مرا تصدیق خواهد کرد)

گفتنى است که در متن سریانى انجیلهایى که از اصل یونانى گرفته شده، به جاى تسلّى‏دهنده، «پارقلیط» آمده که در متن اصلى یونانى «پیرکلتوس» مى‏باشد. این لغت از نظر فرهنگ یونانى به معنى «شخص مورد ستایش» است که معادل «محمّد و احمد» مى‏باشد. هنگامى که ارباب کلیسا دیدند انتشار چنین ترجمه‏اى به تشکیلات آنها ضربه شدیدى وارد مى‏کند، به جاى «پیرکلتوس» «پاراکلتوس» نوشتند که به معنى «تسلّى‏دهنده» است. امّا با وجود این تعریف در هر حال، بشارت روشنى از ظهور مردى بزرگ در آینده مى‏دهد.

دایرةالمعارف بزرگ فرانسوى که نوشته علماى مسیحى است این تحریف را چنین نقل مى‏کند:

نام دیگر «محمّد» که آن هم از ریشه حمد بوده و مرادف با محمد است احمد ذکر شده که به احتمال زیاد، مسیحیان عربستان آن لفظ را به جاى «فارقلیط» به کار مى‏برند.

احمد به معنى بسیار ستوده و مجلّل است که ترجمه لفظ «پیر کلتوس» است که به اشتباه لفظ «پاراکلتوس» را به جاى آن گذاردند. به این ترتیب، نویسندگان مذهبى مسلمان بطور مکرر گوشزد کرده‏اند که مراد از این لفظ بشارت ظهور پیامبر اسلام است.

قرآن‏مجید نیز آشکارا درآیه شگفت‏انگیز سوره صف (آیه 6) به‏این موضوع اشاره‏مى‏کند. و این به معنای حضور در یک مناظره جهانی و یک تحدی عمومی برای تمام پیروان مکاتب پیشین از گذشته تا حال و آینده است. حال باید پرسید مجوز این مدعیان یهودیت برای اهانت به ساحت مقدس رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم چیست؟  چگونه آنان به خویشتن اجازه چنین اهانتی میدهند؟ که هرآنکه به قسمتی از کتاب آسمانی ایمان نیاورد گویی به تمام آن ایمان ندارد.

 آری پیام قرآن به تمام منکرین رسالت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم این است:

وَ إِذْ قالَ عیسَى ابْنُ مَرْیَمَ یا بَنی‏ إِسْرائیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقاً لِما بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْراةِ وَ مُبَشِّراً بِرَسُولٍ یَأْتی‏ مِنْ بَعْدِی اسْمُهُ أَحْمَدُ فَلَمَّا جاءَهُمْ بِالْبَیِّناتِ قالُوا هذا سِحْرٌ مُبینٌ

 

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 شهریور 29 توسط ziaee

 

بسم الله

«ما باید تاریخ صحیح رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را استخراج کنیم تا آنچه که در برخی از کتابهای ضعیف و بی سر و ته آمده است موجب ساخت چنین برنامه هایی نشود.»

این جملات مرجعیت بزرگوار شیعیان جهان حضرت آیت الله العظمی سبحانی است که درباره فیلم موهن آمریکایی که به ساحت مقدس رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم اهانت نموده است، ایراد فرموده اند. ما در اینجا به دلیل مسائلی چند؛ قصد نام بردن این کتابها را نداریم اما حقیقت این است که در این کتابها آنقدر مسائل اهانت آمیز راجع به ساحت مقدس رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت ایشان آمده است که زبان از گفتن آنها شرم دارد. نسبت غیرت زنانه به دخت گرامی نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، مخالفت با حکم خدا توسط رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، نسبت های عجیب به امیر المؤمنین علیه السلام، نسبت کفر به پدر بزرگوار ایشان حضرت ابوطالب علیه السلام، و بسیاری چنین مسائل که اینها ساده و کوچک آنها است. به راستی مدعیان علمی که این مسائل سخیف را میخوانند و از کنار آن به سادگی میگذرند، برابر رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم چه پاسخی دارند؟ آنها و وابستگانشان امروز نیز ساکت مانده اند و برابر چنین اهانت هایی هیچ نمیگویند زیرا عادت به شنیدن اهانت به انوار مقدسیه الهیه دارند.بگذارید حرف دلم را بزنم: روزگاری که مردم سوریه از خشونت های عده ای مزدور و فریب خورده در اوج سختی و مشقت قرار دارند، رییس جمهور برخی کشورها که خود را مثلا مسلمان میداند، از تقویت این مزدورها سخن میگوید. در اوج اعترضهای علمای شیعه، علمای وهابیت سکوت معنادار میکنند. در عربستان هر آنکس به اسرائیل یا آمریکا اعترض کند زندانی میشود. علمای وهابیت فتوای قتل عام صادر میکنند و جزای آن را بهشت قرار میدهند!!! یعنی آنها که در سوریه انچنان مردم بیگناه را میکشند، در ایران و عراق و پاکستان صدها بیگناه را بی جرم و جنایت میکشند و... به بهشت میروند.عجب!!؟ هرگز از من مخواهید که اینان را مسلمان بدانم به استناد این روایت: أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ أَخْبَرَنَا مُحَمَّدٌ حَدَّثَنِی مُوسَى قَالَ حَدَّثَنَا أَبِی عَنْ أَبِیهِ عَنْ جَدِّهِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ أَبِیهِ عَنْ جَدِّهِ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ عَنْ أَبِیهِ عَنْ عَلِیٍّ علیه السلام قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله و سلم:‏ مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأَمْرِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنَ الْمُسْلِمِینَ وَ مَنْ شَهِدَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ‏ فَلَمْ یُجِبْ فَلَیْسَ مِنَ الْمُسْلِمِینَ.

 

 

 

 




نوشته شده در تاریخ شنبه 91 شهریور 25 توسط ziaee

 

بسم الله

نوروز 91 برای سینمای کشور بسیار جنجالی بود.اکران دو فیلم اجتماعی با نام خصوصی «گشت ارشاد»و «خصوصی» موجب اعتراض جامعه مذهبی کشور شد و به دلیل موج سنگین اعتراضها در نهایت اکران این دو فیلم متوقف شد. در این میان البته نمیدانم چگونه؟ گشت ارشاد وارد فضای پخش خانگی شد.من  گشت ارشاد را با آرم «تصویر گستر پاسارگاد» تهیه نموده ام.همین چند روز قبل.روی پاکت این اثر، مطلبی با امضای کارگردان آن نگاشته شده است که جای تأمل و بررسی دارد. او چنین گفته است:«در مورد گشت ارشاد هیچ نباید گفت،تنها و تنها باید نشست و آنرا تماشا کرد،چند ماه منتظر پروانه ساخت آن بودم مهم نیست،برای ساخت آن چه سختی ها کشیدم مهم نیست،در زمان اکران آن چه ناملایمتی ها دیدم مهم نیست،فیلم در تهران پایین کشیده شد و در شهرستانها اکران نشد مهم نیست، خودم همراه با فیلم آتش گرفتم و سوختم مهم نیست، پس هیچ نمی گویم و با تمام بی انصافی ها می سازم و دوباره فیلم می سازم. یاحقّ». این بیانیه چند  بخش دارد:

أ‌.        سختی های مربوط به ساخت و گرفتن مجوز؛ که آقای سهیلی!باید بدانید:تمام مجوز گرفتن ها سخت است.

ب‌.   شکایت از ناملایمتی های مربوط به زمان اکران

ت‌.   شکایت از توقف اکران آن در تهران و شهرستانها

ث‌.   بی انصافی منتقدین

ما برای بررسی این ادعاها و خصوصاً ادعای آخر باید یک تحلیل کلی از فیلم داشته باشیم.                                 فیلم درباره مسئله ای به نام گشت ارشاد ساخته شده است.نمای کلی فیلم این است که چند جوان که با مشکلات خانوادگی و اقتصادی روبرو هستند،اقدام به یک عمل خلاف به نام استفاده غیر قانونی از لباس نظامی میکنند. اما همین صحنه یعنی اقدام به سوءاستفاده و طرح نقشه خلافکارانه از سوی این سه جوان، هیچگاه به نمایش در نمی آید و از همان ابتدای فیلم، آنها، در لباس گشت ارشاد به نمایش در می آیند و این روند تقریباً در همه جای این فیلم جریان دارد.یادمان باشد مثلا در فیلم مارمولک، خلافکار بودن و غیر روحانی بودن رضا مارمولک کاملا به نمایش در می آید و در طول این فیلم مدام اشاره می شود که او خلافکار است و لباس را دزدیده است. اما در این فیلم خلافکار بودن آنها به نمایش در نیامده است و از همان ابتدای فیلم، گشت ارشاد به نمایش در  می آید نه سه جوان خلافکار و این روند در تمام فیلم ادامه دارد و حتی خلافکارها جایی مثل منزل شخصی یکدیگر را «حاجی» صدا میزنند. در حقیقت فیلم طوری ساخته شده که مخاطب به هیچ عنوان متوجه خلافکار بودن آنها نشود. فیلم به طور ساختاری هم گشت ارشاد یا همان پلیس امنیت اخلاقی و هم ضابطین امر به معروف و نهی از منکر بسیج را به نمایش می گذارد.بسیاری  از شبهات در جریان این فیلم مطرح می شود که مثلا در جایی از این فیلم، امر به معروف و نهی از منکر زیر سؤال می رود که یکی از مهمترین احکام اسلام محسوب میشود.فعلا مجال پاسخ به این شبهات نیست و در آینده به آنها پاسخ داده خواهد شد. اما سؤال بنده این است: فیلم، فضای  انتقادی دارد و یا اینکه در حال معرفی گشت ارشاد است؟ در فضای انتقادی باید دو طرف انتقاد و همچنین مسئله مورد انتقاد مطرح شوند. این فیلم چنین فضایی ندارد و از همان ابتدا چند خلافکار را نه در لباس گشت ارشاد بلکه خود گشت ارشاد معرفی می کند. این بی انصافی اول شما آقای کارگردان! فیلم قصد معرفی گشت ارشاد را نیز ندارد چون آنکه به تصویر میکشد گشت ارشاد نیست، ضابط بسیج نیز نیست. اصلا گشت ارشاد اینچنین نیست. اصلا کار گشت ارشاد «گیر دادن» نیست بلکه کار آنها ایجاد فضای امن برای رشد اخلاق در جامعه است زیرا بی حجابی یکی از موجبات گرایش به انحراف است. در این باره میتوانید به اعترافات خفاش شب تهران مراجعه کنید.ضمن آنکه گشت ارشاد،کارش مبارزه با مانکن ها و متجاهرین به فسق است که مبارزه با آنها شرعا واجب است زیرا اقدام به اشاعه عملی گناه و فحشا می کنند. گشت ارشاد مورد حمایت مراجع تقلید نیز هست و افتخار این را دارد که خط مقدم اجرای قانونی بزرگترین حکم اسلام یعنی امر به معروف و نهی از منکر است. اینها را نوشتم تا شما آقای کارگردان! بدانید بی انصافی را شما مرتکب شده اید نه منتقدین.

 

 




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 شهریور 23 توسط ziaee

قالب وبلاگ